1. Czy system rezerwacji jest po polsku ?

System rezerwacji kregle24.pl jest stworzony w całości po polsku więc każdy pracownik sobie poradzi.

2. Czy można go zamontować na każdej kręgielni ?

Tak. System jest przewidziany do współpracy z każdą kręgielnią od 1 toru włącznie. Warunek jest jeden musi być łącze internetowe.

3. Czy producent kręgielni ma znaczenie, przy chęci podłączenia platformy kregle24.pl ?

Nie. Platforma rezerwacyjna kregle24.pl jest tak pomyślana aby można było ją podłączyć do wszystkich typów kręgielni. Nie ma znaczenia czy jest to kręgielnia polska, niemiecka, amerykańska, chińska czy czeska. Nie wszyscy producenci udostępniają dane wyjściowe i wejściowe. Na niektórych kręgielniach niemożliwa jest więc integracja ze sterowaniem. Za to panel rezerwacji, płatności On-line, zakupy z dodatkowym rabatem akcesoriów, części i innych usług funkcjonują wszędzie bez znaczenia jakiej produkcji czy dostawcy jest kręgielnia. Rok budowy też nie ma znaczenia. Najważniejsze aby kręgielnia miała sprawne tory. Bo jak przyjmować rezerwacje kiedy tory nie działają.

4. Czy mogę zastąpić inny system rezerwacji - na system kregle24.pl ?

Tak. Bez problemu. Platforma kregle24.pl oferuje nie tylko system rezerwacji ale również ma podpisaną umowę z największym sklepem bowlingowym w Polsce bowlingshop.pl oraz grupą GEMAX na dostawy akcesoriów, części oraz serwisu z dodatkowymi rabatami. Oferta kregle24.pl jest więc bardzo atrakcyjna.

5. Czy można posiadać np. 2 lub 3 stanowiska do zarządzania ?

Tak. System jest pomyślany aby można było uruchomić więcej stanowisk do odczytu i obsługi rezerwacji i usług towarzyszących. 1 stanowisko może być na barze gdzie przychodzą Goście i zgłaszają się w określonym czasie. Tu obsługa kręgielni wyda buty, skarpetki oraz inne zamówione usługi. 2 stanowisko może być w biurze, gdzie Menager może w spokoju ustawiać plany w kalendarzu, ceny oraz przeglądać rezerwacje, statystyki, rozliczenia i dokonywać wszystkich czynności związanych z całą platformą kregle24.pl np. Zamawiać dodatkowe buty, skarpetki, serwisy itp. w bowling-shop.pl lub GEMAX

6. Jak mogę zacząć współpracę z kregle24.pl ?

Najlepiej jest napisać na adres: info@kregle24.pl lub zadzwonić pod numer 695 980 536
Następnie upoważniony pracownik naszej platformy skontaktuje się z Państwem i zapozna się z typem kręgielni jaką Państwo macie, ilością torów. Odpowie na prawie wszystkie pytania oraz wyjaśni szczegółowo jak platforma działa i co należy z Państwa strony przygotować do jej uruchomienia.

7. Co muszę przygotować do uruchomienia platformy kregle24.pl ?

Są 2 rzeczy które należy przygotować:
1. Podpisać umowę z operatorem Przelewy24.pl na realizację usług płatniczych aby opłaty za rezerwacje były przelewane na konto kręgielni. Jeśli już Państwo macie taką umowę na inne usługi płatnicze to wystarczy dopięcie płatności z platformy kręgle24.pl do istniejącej umowy.
2. Przygotować łącze internetowe do komputera na którym uruchamiacie Państwo tory.

8. Czy mogę liczyć na pomoc przy dopinaniu Płatności 24 do platformy kregle24.pl ?

Tak. Platforma kregle24.pl ma umowę z operatorem Płatności24.pl i przekaże Państwu wszystkie wymagania jakie są niezbędne. Jest to proces prosty. Po podpisaniu umowy z kregle24.pl udostępnimy Państwu link aktywacyjny do wygenerowania połączenia z Przelewy24.pl.Trzeba do operatora płatności wysłać kilka dokumentów celem podpisania umowy. Kregle24.pl przekażą Państwu jakie i gdzie je należy wysłać aby zawrzeć umowę. Po zawarciu umowy kregle24.pl aktywują łącze do płatności i można rozpoczynać przyjmowanie rezerwacji.

9. Jak długo trwa podłączenie platformy kregle24.pl ?

Podłączenie platformy kregle24.pl nie wymaga więcej jak 2 dni. Ze względu na procedury i podpisanie umowy z operatorem płatności Przelewy24.pl trzeba przewidzieć czas ok 7 dni. Zależy to tak naprawdę od kręgielni. Platforma kregle24.pl przesyła Państwu umowę na korzystanie, po jej podpisaniu szkolenie On-line to 1-2 dni w zależności od zakresu uruchamiania platformy. I jesteśmy gotowi.

10. Jakie są koszty korzystania z platformy kregle24.pl ?

W Polsce platforma kregle24.pl została tak pomyślana aby kręgielnia ponosiła wyłącznie opłatę za dokonywanie rezerwacji. Nie ma żadnego abonamentu miesięcznego lub stałej miesięcznej opłaty. Jest za to opłata od każdej dokonanej rezerwacji. Opłata jest stała od rezerwacji. Nie ma znaczenia czy rezerwacja jest na 1 godzinę czy 2 godziny itp. Liczona jest opłata od rezerwacji. Pobieramy również jednorazową opłatę od integracji platformy z kręgielnią. Zależy ona od rodzaju sterowania jakie posiada kręgielnia. Opłata jest indywidualnie ustalana i jest jednorazowa.

11. Czy są jakieś inne opłaty ?

Nie - dla każdej kręgielni bez względu na liczbę torów pod warunkiem iż korzysta z 1 stanowiska do obsługi np. na recepcji. Jeśli Właściciel kręgielni będzie chciał stworzyć dodatkowe stanowiska, wtedy opłata za dodatkowe stanowisko będzie. 1- stanowisko jest bezpłatne z montażem platformy na komputerze kręgielni. Jeśli w przyszłości będzie zainteresowanie dodatkowymi usługami będą one indywidualnie ustalane.

12. Czy mogę dodać do platformy kregle24.pl inne usługi rezerwacyjne ?

Tak. Platforma rezerwacyjna umożliwia dodanie innych usług rezerwacyjnych np. rezerwacja butów i ich rozmiarów, rezerwacja innych gier, rezerwacja menu, rezerwacja wejścia do parków zabaw dla dzieci, rezerwacja squash, itp itd.

13. Czy mogę rezerwować bilardy i sterować oświetleniem ?

Tak. Rezerwacja bilardów to jest standard. Sterowanie oświetleniem wymaga podłączenia odpowiedniego sterownika. Platforma kregle24.pl we wszystkim Ci pomoże i to wykona.

14. Czy muszę podpisać umowę ?

Tak. Umowa jest konieczna ponieważ kregle24.pl współzarządzają danymi Gości oraz systemu rezerwacji podpiętego do kręgielni oraz dokonują przekierowań płatności. Ze względu na dodatkowe korzyści jak rabaty przy zakupach oraz promocję kręgielni na portalu infobowling.pl oraz tworzenie wizytówek oraz działań reklamowych portalu kregle24.pl - zawieramy umowy na wyłączność prowadzenia systemu rezerwacji w danej kręgielni. Pomagamy przy przenoszeniu rezerwacji z innego systemu do naszego - bezpłatnie.

15. Czy dostanę fakturę VAT - polską ?

Tak. Platforma kręgle24.pl jest stworzona i zarządzana przez polską Firmę, więc wszystkie rozliczenia są w złotych polskich i na wszystkie usługi z automatu jest wystawiana faktura VAT.

16. Na jaki okres muszę podpisać umowę ?

Wszystkie umowy są podpisywane na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Platforma kregle24.pl nie chce utrudniać pracy innym i za porozumieniem stron można rozwiązać umowę wcześniej w uzasadnionych przypadkach. Staramy się spełniać życzenia naszych Partnerów więc nie zmuszamy tych którzy chcą pójść inną drogą. Aktualnie mamy dziesiątki torów do przyłączenia a grupa GEMAX podpisała umowę na montaż platformy we wszystkich nowych realizacjach przez kolejne lata. Zapraszamy więc do tworzenia nowej przyszłości.